Do našeho nového servisního a konzultačního střediska sluchadel Phonak ve Zlíně hledáme kolegu/kolegyni na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Hledáte práci, kde můžete pomáhat druhým?
Baví vás moderní technologie?
Naplňuje Vás kontakt s lidmi?
Chcete na sobě stále pracovat a učit se?
Pokud jste odpověděli „ano“, můžete být tím správným člověkem pro nás!
Stanete se „středobodem“ kanceláře a budete se s úsměvem starat o kolegy i naše klienty:
• přijímání a vyřizování hovorů
• zjišťování problémů klientů a následná pomoc nebo objednání na pobočku
• příjem a koordinace objednaných klientů
• drobný prodej a info k údržbě sluchadla
• měsíční inventury a dohled na zboží ve skladu
• obstarávání pošty, vybalování balíků
• vyřizování objednávek kancelářských potřeb a jiných potřeb na pobočku.
Hledáme vás, pokud nám můžete nabídnout:
• schopnost samostatně si organizovat práci v souladu s firemními požadavky
• chuť pomáhat druhým a vysoká míra empatie (kontakt s klienty s poruchou sluchu)
• manuální zručnost (pro základní manipulaci se sluchadly)
• dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• pečlivost a dotahování úkolů do konce
• alespoň mírně pokročilou znalost AJ (nebát se vyřídit hovor s anglicky mluvícím klientem).
Jsme tým lidí, pro které je práce posláním. Vzájemně si vycházíme vstříc, pomáháme si. Naše firma se neustále rozvíjí a roste, proto hledáme
někoho, kdo poroste s námi!
Pojďme spolu pomáhat lidem lépe slyšet!